Меню KDT

logo.png?_=1675422067

«Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» КММ «Тайынша ауданының білім бөлімі» КММ «Донецк орта мектебі» КММ »
  • kz
  • ru
  • en
  •            
                 


                  
                   
     

    Тәрбие жұмысы – бұл педагогтердің оқушыларға рухани, адамгершілік, әлеуметтік және мәдени құндылықтарды қалыптастыруға, сондай-ақ олардың жеке қасиеттерін дамытуға бағытталған жүйелі қызметі. Тәрбие жұмысы білім беру үдерісінің маңызды бөлігі болып табылады және тұлғаның жан-жақты дамуына, табысты әлеуметтенуіне және оқушылардың азаматтық жауапкершілігін қалыптастыруға ықпал етеді.

    Тәрбие жұмысының негізгі міндеттері:

    1. Рухани және адамгершілік құндылықтарды қалыптастыру: айналадағы адамдарға құрмет, адалдық, әділдік, жауапкершілік, еңбекқорлық және ізгілік қасиеттерін тәрбиелеу.
    2. Азаматтық жауапкершілік пен патриотизмді дамыту: оқушыларды елінің дәстүрлеріне, тарихына және мәдениетіне баулу, мемлекеттік рәміздерге құрмет көрсету, қоғамдағы өз рөлін сезіну және өз елінің азаматы екенін ұғындыру.
    3. Әлеуметтік белсенділікті қалыптастыру: оқушыларда бастамашылықты, көшбасшылық қасиеттерді, өз әрекеттері үшін жауапкершілік сезімін және қоғамдық өмірге қатысуға дайындықты тәрбиелеу.
    4. Жеке тұлғаны дамыту және өзін-өзі жүзеге асыру: оқушылардың жеке әлеуетін ашуға ықпал ету, олардың қызығушылықтарын қолдау, шығармашылық, спорттық жетістіктерге жету, жобалар мен байқауларға қатысу мүмкіндіктерін ұсыну.
    5. Теріс құбылыстардың алдын алу: нашақорлық, алкоголизм, темекі шегу, құқық бұзушылық және буллинг сияқты зиянды әдеттердің алдын алуға бағытталған, сонымен қатар салауатты өмір салтын қалыптастыруға және әлемге оң көзқарас қалыптастыруға ықпал етеді.
    6. Сынып сағаттары мен тақырыптық әңгімелер: достық, отбасы, толеранттылық, еңбекқорлық, денсаулық, экология және басқа да маңызды адамгершілік және әлеуметтік тақырыптарды талқылау.
    7. Мәдени-сауық іс-шаралары: мектеп мерекелері, экскурсиялар, концерттер, спорттық жарыстар, театрландырылған қойылымдар, әдеби кештер, викториналар және басқа да іс-шаралар ұйымдастыру арқылы ұжымдық рухты дамыту және оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту.
    8. Жобалық және зерттеу қызметі: оқушыларды әлеуметтік және мәдени жобаларға тарту, оларды топта жұмыс істеуге, мәселелерді шешуге және мақсаттарға жетуге үйрету.
    9. Балалар қоғамдық бірлестіктері: оқушылар өз таланттарын дамытып, ынтымақтастық пен өзара әрекеттесуді үйренетін үйірмелер, секциялар және қызығушылық клубтарын құру.
    10. Ата-аналармен жұмыс: ата-аналарды тәрбие үдерісіне тарту, бірлескен іс-шаралар, дәрістер, консультациялар ұйымдастыру, бұл балаға үйде және мектепте біртұтас тәрбие беру кеңістігін құруға көмектеседі.
    11. Кәсіби бағдар: болашақ мамандықты таңдауға байланысты іс-шаралар өткізу, әртүрлі қызмет салаларымен таныстыру, әртүрлі мамандық иелерімен кездесулер ұйымдастыру, кәсіпорындар мен оқу орындарына экскурсиялар.
    12. Еріктілік қызметі: оқушыларды волонтерлік қызметке тарту, қайырымдылық акцияларына қатысу, қарт адамдарға көмек көрсету, экологиялық іс-шаралар ұйымдастыру – бұл әлеуметтік жауапты тұлғаны қалыптастыруға ықпал етеді.
    13. Жеке тұлғаға бағытталған тәсіл: әрбір оқушының жеке ерекшеліктеріне назар аудару, оның қызығушылықтарын, таланттары мен қабілеттерін ескеру.
    14. Жүйелілік және сабақтастық: тәрбие жұмысы үздіксіз болуы керек, бұрынғы тәжірибемен байланысы болуы және ұзақ мерзімді мақсаттарға қол жеткізуге бағытталуы тиіс.
    15. Қызмет арқылы тәрбиелеу: оқушыларды әртүрлі іс-әрекеттерге (оқу, еңбек, спорт, шығармашылық) белсенді тарту арқылы олар қарым-қатынас жасауға, бірлесіп жұмыс істеуге және өмірлік міндеттерді шешуге үйренеді.
    16. Гуманизация: әрбір оқушыға құрметпен қарауға, оның жеке тұлғасы мен құқықтарын мойындауға жағдай жасау.
    17. Отбасы мен мектептің серіктестігі: тәрбие жұмысы тек отбасы мен мектептің тығыз қарым-қатынасы жағдайында ғана сәтті бола алады, мұнда мұғалімдер мен ата-аналар бір бағытта жұмыс істейді.

    Тәрбие жұмысының негізгі түрлері:

    1. Сынып сағаттары мен тақырыптық әңгімелер: достық, отбасы, толеранттылық, еңбекқорлық, денсаулық, экология және басқа да маңызды адамгершілік және әлеуметтік тақырыптарды талқылау.
    2. Мәдени-сауық іс-шаралары: мектеп мерекелері, экскурсиялар, концерттер, спорттық жарыстар, театрландырылған қойылымдар, әдеби кештер, викториналар және басқа да іс-шаралар ұйымдастыру арқылы ұжымдық рухты дамыту және оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту.
    3. Жобалық және зерттеу қызметі: оқушыларды әлеуметтік және мәдени жобаларға тарту, оларды топта жұмыс істеуге, мәселелерді шешуге және мақсаттарға жетуге үйрету.
    4. Балалар қоғамдық бірлестіктері: оқушылар өз таланттарын дамытып, ынтымақтастық пен өзара әрекеттесуді үйренетін үйірмелер, секциялар және қызығушылық клубтарын құру.
    5. Ата-аналармен жұмыс: ата-аналарды тәрбие үдерісіне тарту, бірлескен іс-шаралар, дәрістер, консультациялар ұйымдастыру, бұл балаға үйде және мектепте біртұтас тәрбие беру кеңістігін құруға көмектеседі.
    6. Кәсіби бағдар: болашақ мамандықты таңдауға байланысты іс-шаралар өткізу, әртүрлі қызмет салаларымен таныстыру, әртүрлі мамандық иелерімен кездесулер ұйымдастыру, кәсіпорындар мен оқу орындарына экскурсиялар.
    7. Еріктілік қызметі: оқушыларды волонтерлік қызметке тарту, қайырымдылық акцияларына қатысу, қарт адамдарға көмек көрсету, экологиялық іс-шаралар ұйымдастыру – бұл әлеуметтік жауапты тұлғаны қалыптастыруға ықпал етеді.

    Тәрбие жұмысының принциптері:

    1. Жеке тұлғаға бағытталған тәсіл: әрбір оқушының жеке ерекшеліктеріне назар аудару, оның қызығушылықтарын, таланттары мен қабілеттерін ескеру.
    2. Жүйелілік және сабақтастық: тәрбие жұмысы үздіксіз болуы керек, бұрынғы тәжірибемен байланысы болуы және ұзақ мерзімді мақсаттарға қол жеткізуге бағытталуы тиіс.
    3. Қызмет арқылы тәрбиелеу: оқушыларды әртүрлі іс-әрекеттерге (оқу, еңбек, спорт, шығармашылық) белсенді тарту арқылы олар қарым-қатынас жасауға, бірлесіп жұмыс істеуге және өмірлік міндеттерді шешуге үйренеді.
    4. Гуманизация: әрбір оқушыға құрметпен қарауға, оның жеке тұлғасы мен құқықтарын мойындауға жағдай жасау.
    5. Отбасы мен мектептің серіктестігі: тәрбие жұмысы тек отбасы мен мектептің тығыз қарым-қатынасы жағдайында ғана сәтті бола алады, мұнда мұғалімдер мен ата-аналар бір бағытта жұмыс істейді.
    Тәрбие жұмысы оқушыларға мектеп бағдарламасын меңгеріп қана қоймай, өздерінің жеке қасиеттерін дамытуға, қоғамда өмір сүруге, шешімдер қабылдауға және олар үшін жауапкершілік алуға үйренуге көмектеседі, бұл олардың болашағы үшін өте маңызды.

    Послание
    Президента

    введите текст